snmcce Son anda bir aksilik çıkmazsa inşallah normal gözüküyor isteğimde buydu zaten doktorun da bence seni desteklemeliydii eğer ki normal doğuma müsaitsen normal doğum yorumları sezeryana göre daha olumlu sonrası için bebek ve anne durumu müsaitse normal olmalı diye düşünüyorum aceleye gerek yok bu konuda o vaktini bilir.. doğum için gün sayan tüm annelere şimdiden kolay sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏