Kızlar merhaba 2 aylık hamileyim.hiç bi belirtim yok sadece iki defa mide bulantısı bas dönmesi oldu onun dışında cok rahat geçiyor şükür.belirtide çok olmayınca göbeğimde cıkmayınca kendimi hiç hamile gibi hissedemiyorum :)) sizin ne zaman belli olmaya baslamıştı göbeğiniz ? :)