Bsr230495 Merhaba, 28 haftalığız ve idrar yolu enfeksiyonumuz halen geçmedi, ne yaparsak geçer bilgi verir misiniz 😞
Mugee09 Bsr230495 bol bol su iç bn neredeyse 4 litre iciyordum en az , beş gün de antibiyotik kulldim
ozsim23 Bsr230495 benim de olmazsa olmazım oldu idrar enfeksiyonu 😞bide kum döküyorum gerçi ağrım yok ama bol su içerek tolere ediyorum. Enfeksiyon için de monurol verdi doktorum. 2. Kez içiyorum ama yineleniyor sonra o kadar dikkat ediyorum yine olıyor bıktım artık 😞
Derinsmom Hamilelik öncesinde turna yemişi içeren bitkisel bi hap kullanmıştım ama hamilelikte kullanılıyor mu bilmiyorum hamilelik öncesinde kronik şekilde vardı bende de
Ozo34 Kizilcik suyu iciyorum benim henüz 5+2ama malesef kronik bende ..Kizilcigin zararı yokmuş kaynatıp iciyorum ve bol su .Sonucları dr yarın görecek mutlaka ilaç da verilecektir ama ilaç bitince bende yeniden başlıyor malesef .Bol bol ev yoğurdu tuketin
avukatveanne Merhaba Doktorunuza danışmanızda fayda var kesinlikle. Ben elma sirkesiyle bir miktar suyu karıştırıp tuvalet temizliğimde en son onunla siliyorum çok faydasını gördüm 3-4 günde geçti çok şükür Birde bol bol su içiyorum.
Bsr230495 ZEhrA_94 cefaks 500ml yazdı bana ama henüz kullanmaya başlamadım bilmiyorum kullanmalımıyım…
Ozo34 Merhabalar kızlar 6+1 haftadayım kronik idrar yolu enfeksiyonum hamilelikle birlikte zirve yaptı resmen dr um ayda eriyen bir toz verdi 2 kez kullandim ama basa sarıyor. Idrar kültürü verdim bir kaç güne çıkar..Kizilcik sirke bol su ütülü çamaşırlar her yolu denedim ..Sizlerinde bu sebeple kasık bel ve rahim ağrınız oluyor mu .Cuma günü kontrolüm var .Kesin çözüm bulan arklar yazabilir mi lütfen.