Merhabalar herkese, sonunda hikayemi yazacak fırsatı buldum 🙄uzun yazmak istediğim için hemen yazamadım ve heyecanla yazıyorum 😇çünkü gerçekten doğumum bana askerlik anısı gibi oldu her gördüğüme doğum anlarımı anlatasım geliyor .Ben 2 buçuk yıl önce 36+5 haftalıkken çok sağlıklı olduğumu düşünerek gittiğim son kontrolümde yüksek tansiyondan plesantanın damarları tıkandığı için bebeğimde oluşan gelişim geriliği preaklempsi (gebelik zehirlenmesi) sebebiyle doktorun bebeğin sezeryanla alınmasından Başka tedavisi olmadığı için sezeryanla alcağını ancak öyle yaşıyabileciğini söyledi ve 36+6 bi anda oğlum kucağımda ve ben kendimi hiç anne gibi hissetmiyorum sanki doğum etmemişimde hasta olmuşum tedavi olmuşum gibiydim Doğumdan sonra çok sıkıntı çektim bebeğim beni emmedi belki ağız kasları gelişmemişti tam bilmiyorum 5 ay sağıp verdim anne sütü içsin diye sonradan kesildi süt kesinlikle dedim ben bu kiloları verip zayıflıktan sonra normal doğum yapıcam 42 kilo verdim sonra hamile olduğumu öğrendim sonra benim için maroton yeni başladı Aydın da ssvd yapan doktor arayışına girdim hep sağlıklı beslenmeye çalıştım tansiyonum hep kontrol ettim hergün yürüyüş yaptım saguat plates herşey .6 haftalıkken başladığım doktor ssvd yapmış bi doktordu ben de ssvd isteğimi ona söylemiştim hep tamam bakalım hayırlısı dedi 37 haftalık oldum dedim ne zaman çatı muayenesi olcam. Ne çatı muayenesi sen sezeryanlısın doğuramazsın ki ben asla seni doğurtmam diyip sezeryan tarihimi almak zorunda bırakmıştı ordan çıkınca yok dedim ben bidaha sezeryan olamam daha eski hikayemi kabullenmemişken bidaha yaşıyamam 😔Allah tan umut kesilmez🤲🏻 başka doktorlara gittim en son çok şükür işinin ehli olan bi doktor buldum hastane oturduğum yere 45 50 dk uzaktı gerçi daha da uzak olsa yine giderdim 😇41+6 oldum hayla bebekte tık yoktu ne nişan ne su artık bebek içinde endişelenmeye başlamıştım Allah a çok dua ettim Allah ol dedi oldu ve o gece nişanım sancım geldi hep büyüklerim derdi doğum başlayınca korku sarar bizi nasıl doğurcaz diye ben nişanım gelince o kadar mutlu oldum o kadar heyecanlandım ki çocuk gibi sevindim annemi aradım anne doğuruyorum galiba ben doğum başladı ah habersiz gelen süpriz ne güzel duygudur 🥰sancı esnasında yapmayı planladıklarımı unuttum hep 😅11 ekim pazar günü saat 22.00 da nişanımın gelmesiyle doktoruma haber verdim doktorum ebenin beni beklediğini ben hastaneye geçince hemen hastaneye geleceğini söyledi hastaneye geçtik ve Sonunda çok hayalini kurduğum SSVD doğumu 12 ekim pazartesi günü saat 19.15 te Allah nasip etti ve yaptım. Belki zor bi doğumum oldu ama bence çok güzel ve değerliydi herşey çektiğim sancılar ağrılar bebeğin çok yukarda olması bi türlü aşağı inmeyişi açılmamın 2 santimde saatlerce takılı kalması ve en acı olan suni sancı🥵hepsi benim için acı değil şimdi güzel hatıra tabiki herşey çok değerli doktorumun kontrolü altındaydı ve ben bebeğimi doğurdum🤲🏻 doğum esnasında çok dua edenim oldu Allah hepsinden razı olsun bende hepsine dua ettim🌹 şimdi 10 günlük olduk uykusuzluk çok var o yüzden belki tam yazmak istediğimi yazamamışımdır belki karışık yazmışımdır 🤷♀️😅 benimde hikayem bu aslında daha çokta ben çok daha uzamasın diye baya tuttum kendimi 🙈