Melekanne98 Arkadaşlar bugün kızımı sadece 3-4 defa çok hafif bir şekilde hissettim. Varla yok gibi Normalde deli gibi hissediyordum. Bilemedim ki hastaneye gitmeli miyim.
ttuceee Melekanne98 24+1 bugün başına geldi her gün içerde dans eden kiz bugün hiç oynamadı şimdi yeni yeni başladı oynamaya biraz uzanın ayaklarınızı havaya kaldırın süt icip çikolata yiyebilirsiniz
Rabiacengiz Melekanne98 yorgunluktandır bende sabahtan hiç hissetmemiştim temizlik yaptım çünkü şimdi tatlı birşeyler yedim yan yattım vurup duruyor kızım çok şükür sende dinlen hemen bence
Nermin1002 Melekanne98 bende 25 haftalığım dün başıma geldi aynı şey valla sabah bir iki haraketini hissetmiştim sonra bütün gün hiç bişey yoktu haraketlendirmek için bir sürü ses dinlettim olmadı en son kendimi iyice dinledim çok hafif haraketini hissettim yatmadan önce rahatladım☺️ Bugünde tam tersi sabahtan beri hiç durmadı maşallah☺️
Bbusraaa EsradiyorkiiEğer yorulduysanız ondan kaynaklı olabilir.Yemek,tatlı tüketip sola yatın birde konuşun ☺️ İçiniz rahat etmezse gidin ama
Melekanne98 Bbusraaa yorulmadım valla çikolata ve sevdiği şeyleride yedim ama tık yok. Geçenlerde yine böyle yapmıştı doktora gitmiştim iyiydi. Hatta daha dün doktor kontrolünden geldik her şey yolunda dedi doktor ama ne bileyim
Melekanne98 ttuceee valla ne yediysem boş tık yok kızda. Olmadi biraz daha bekleyeyim. Belki oynar. Allah yardımcımız olsun valla
Bebislerimiz 25+3 deyim gece bugun uc gun once kipirdiyordu ama cok az çikolata yedim soda içtim hic etki etmedi
Melekanne98 Bebislerimiz sende mi aynı sorundan müzdaripsin canim. Hastaneye hemen gitmek istemiyorum ama bir yandan da en azından kötü bir şey varsa erken müdahale edilmesinde fayda görüyorum. Doktorda kızıyor zaten bana çok evhamlısın diye. Ben eşimi bekleyecem 1 de işten gelecek. O saate kadar atmazsa hemen bir acile gidecem. Sende mutlaka haber ver bana
Melekanne98 Bebislerimiz canim ben hissettim. İki üç defa karnıma hafif vurup kızımla konuştum baktım hafif tekmeledi. O sırada kuran okuyordum zaten sesli okumaya başladım baktım durmuyor. Çok şükür allahıma sanada tavsiye ederim bir dene bakalim
Sirinanne1 Bu haftalarda cok değişiklik gösterebiliyorlar canım. Bir gün cok haraketliyse bir gün sakin olabiliyorlar. Canları nasıl isterse aklınıza kötü birşey getirmeyin bence bende de öyle oluyor sonra canı istediginde tekmeliyor rahatlıyorum😊
Hayalim_s Melekanne98 bende yarın 25 haftama giricem harekelerini hissedemiyorum ara ara bi kıpırdanma oluyodu ama bu hafta neredeyse hiç hissedemedim kilolu olduğun için diyolar ama bilmiyorumm