Zehra2701 korkulacak bir şey değil. Bir arkadaş yazmış, kendinizi fazla kasmadiginiz sürece sıkıntı olmaz. Aşı gibi düşünün. Kendinizi kasinca daha çok acır o yüzden derin nefes alın derler 😊 ben de geçen hafta yaptırdım. Parmaklarını biraz fazlaca sokuyor hepsi bu 🙈 çatı ağrısı yaşıyorsanız zaten alışık olduğunuz bir durum. Doktordan çıkınca birkaç saat biraz ağrı hissettim cunku kemiklere baskı oluyor. ama sonra geçti. O kadar da olacak yani 😊 belki benim yazdığımdan da korkanlar olabilir ama korkutmaktan ziyade açık açık yazdım ki beklemediğiniz bir şey ile karşılaşmayın