z-s2345 bir kızım Var bida erkek olursa bağlamayı isterdim ama eşim izin vermem erkek çocuğumzda olsun diyo içimizden erkek olsa diye geçiyor yoksa tabiki sağlıklı olsun fark etmez rabbim neye layık görürse o zaten , herkesin isteği bir cinsiyet vardır illaki ikinci çocuk olunca kiz erkek olmazsa da sonu ölüm olur diye bir şey mi dedim,