Gokilay07 Kizlar merhaba benim gibi kiyafet sorunu yasayan varmi sjrekli tayt giyiyorum ustune bol tisort degisik seyler goymek istiyorum uygun satan bit yer varmi bilrn varmi
akcayaanneoluyorum Gokilay07 Valla bende aynı şeylerle idare ettim bütün yaz. Şimdi havalar soğuyor, tayt almıştım onları giyiyorum artık tshirt üstü ceket yapacağım muhtemelen. Kasımın ortası gibi doğumum. İdare edeceğim 🤷🏻♀️
Eliffk Ben lc den hamile pantolonu aldım canım 2 tane ilk gebeliğim inşallah daha sonrada kullanırım diye. Üzerine bol oversıze tunik sweatshırt falan şimdilik böyle bakalım daha kış gelecek