EzgiMenteYldrm Selamlar ne zaman egzersiz yapmaya başladınız? ne gibi egsersizler yapıyorsunuz? 💁🏻♀️
Ozteber Ilk üç ay geçti hemen başladım kuzum spor salonuna gidiyorum doktor kendimi yormadan spor yapabilirsin diyo. Yürüyüş yapiyoru m en az 6.000 adım hocam bi kaç hareket gösterdi onları yapiyorum
EzgiMenteYldrm Ozteber ben daha 3 ay olmadım 10+1deyim sanırım ancak 2 hafta sonra başlayabilirim ama yürüyüş dışında da egzersiz yapmak istiyorum 🙆🏻♀️
sudamlasi 10 haftalık hamileyim bende ne sporu yapabiliriz ki ip te atlayamıyorum artık. platesten hiç anlamam geriye yürüyüş kalıyo😆
Ozteber sudamlasi ip tabikide atlamayin😊 instagramda fln hamile.sporlari var hocam onda bana gösterdiği hareketler ona benziyen şeyler mekik sınav çekmek gibi şeyler zararlaymış zaten en güzeli yürümek 😍
Ozteber EzgiMenteYldrm doktorunuzla konuştuktan sonra bence yapabilirsiniz😊 aynen iki hafta yürüyüş yeterli bencede risk almaya gerek yok 😊