Genel anestezi ile sezeryan oldum 1 yıl önce. Vücudumda ödem olduğu için spinal anestezi tutmadı malesef.Benden size tavsiye doğum çantanıza kahve makinenizi de koyun ya da bir poşete küçük sonuçta çok yer kaplamaz.Biz kendi arabamızla gittiğimiz için ben kahve makinesi kupa bardak neskafe hep köylüyüm çantama. Kantinden su almakla uğraşmazsınız canınız isteyince odanızda kahvenizi yapar içersiniz hem siz hemde yanınızda kalanlar.