Merhaba arkadaslar 25 haftada detayli ultrasona girdim
Ve bebegimin kalpbinde hastalik gordu doktorum ve kalp doktoruyla birlikte baktılar sol hipoplastik kalp sendromu dedi bebeginin kalbi dogdugu an ameliyat olacak dediler 😑 Sizce baska doktorlarda gitmelimiyim başka bi doktorda gorsun mu