39 haftalık doğum yapanlar veya o haftalarda sancı vs ne gibi bir degısıklık hıssedıyorsunuz kendinizde? Benim ara sıra sancılarım oluyor. Bugun catı muayenesinde normal doguma uygun dedi doktorum ama fazla da bılgı vermedi yani rahim açıklıgımı var oluyor acaba?