Aaaasli Bu kaçıncı doğuramama feryadım bilmiyorum ekim annelerinden bir tek ben kaldım sanırım 😂 Hala aramızda olanlar varsa durumlarınız nedir ?
Mine96 Aaaasli Bende hala doğuramadım 😅 yarın sabah kontrolümüz var suni sancı ile doğum için yatış yapacağım hayırlısıyla
Seymaaygzz Aaaasli Evet baya assada ama işte ne sancım var ne suyum bekliyoruz öyle gören inanmiyo dogurcagima yarın kontrol var bakalım ne dicek doktorum. Gelmiyor bu Ekim bebisleri nazlı ciktilar
Nur38 Aaaasli sabah itibariyle 39 olcaz ama gelen giden yok 😁 rabbim herkese içindede bizlere hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sağ salim yanımıza yuvamıza gelirler 🤲🏻🤲🏻🌸🌸