Bebislerimiz merhaba😊 içeceğiniz şekerli suyu gazoz gibi düşünmenizi öneririm, başka türlü o kadar şekerli bi sıvıyı bitirmek hiç kolay olmuyor. normalde içtiğimiz gazozlardaki kadar şekerli ama suyun içinde eridiği için biraz tiksindirici olabiliyor😂 ama gözünüz korkmasın sadece şekerli su neticede😉