Merhaba arkadaslar butun forumlarda sut ve maydonoz kürü yapan arkadaslarin hamile kaldigini okudum. O kadar cok bayan hamile kalmis ki adetimden sonra hemen deneyecegim. Bu kürle hamile kalan arkadaslar tecrubelerini paylasirsa cok sevinirim 😊
Benim sorunum iki tarafimdaki kanalta kapaliymis gecen ay laparoskopiyle sol tarafimi acabildi doktor. Direk tup bebege yonlendirdi ama ben normal sekilde olacagini dusunup zaman istedim o arada da bu küre denk geldim. Simdiden tesekkur ederim.