Ben her doğumumda götürdüm mama. Süt az gelebiliyor ilk günler bebeğin aç kalması hem kan şekeri için hem de sarılık için iyi değil. Bazı hastaneler vermiyor. Bir kere şahit olmuştum vermediklerine ben götürüp vermiştim yan odadaki bebeğe çok ağlamıştı. Hipp mama öneririm çok araştırıp ondan almıştım. Hala kullanıyorum.3. Bebeğime hamileyim ona da götüreceğim mama tabi ☺️☺️