mommyjean Merhaba arkadaşlar internette araştırırken gördüm faydasını gören varmış bir tür vitamin inofolic kombi . Faydasını gören var mı lütfen yazsın. Çok dua bekliyorum sizden inşallah ben de anne olurum
Minegkhn92 mommyjean ilk önce Allahın izniyle tabi ama inofolic kullandım 1.5 kutu bitirdim ve hamile kaldm 😍 doktor bu folik asit senin hamile kalmanı kolaylaştrcak dedi öyle de oldu çok şükür 🤲🏻Rabbim sanada nasip etsin 🤲🏻🌸
Minaliy Canım ben 2 buçuk aydır kullanıyorum kaç kutu oldu sayamadım ama hala gebelik yok maalesef umarım bi gün işe yarar