Ultrasona geçmeden önce muhakkak sorularımı şikayetlerimi dinler.Ben unutuyorum diye telefonuma not alıyorum soracaklarımı,iyi yapıyorsun diyor hatta.Ultrasonda da bebeğimi incelerken tek tek anlatarak bakıyor.İlk doktorum böyle değildi prof olmasına rağmen ancak sorunca söylüyordu.Değiştirdim,mutluyum😇