gokcek07 Herkese iyi akşamlar ☺️ Meraklı bekleyişe devam ediyoruz, normal doğum görünüyor ama henüz bi ses seda yok bizde
gokcek07 Allah hepimize kolaylık versin kızlar benim nasipse 10, sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim ☺️🤲
Dmlky80 Burcuu3761 walla 17.haftada gıttıgımde bacagı cok az acıkmış doktor kız gıbı duruo dedı bakalım yarın tekrar gıdıcem umarım belli olur
Eliff66 gokcek07 son 46 oğlumla 💙👶🤩sezeryan olursa 37 Allahim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤