Reyna Ben 33+0 haftalik hamileyim dünden beri göbegim gözüme küçülmüş gibi geliyo böyle bi durum yaşiyan var mi.normalmidir?…bide bebeğin hareketleri önceki gibi aşırı ve sık olmasada çok şükür hareket ediyo arada ama anlam veremedim neden oluyo?
Annelik37 Reyna benim de öyle olmuştu canım önce dik oluyor yukarıya doğru o haftalarda aşağıya iniyor o yüzden öyle gözüküyor gözüne aslında aynı