edaslan bugün 40+4 üm yarın kontrolde muhtemelen bana gün verilcek sezeryan için. sancı ağrı hiçbişey yok. belki bu totem ile başlar doğum dua edin 🤲🏼🤢
bebisloading edaslan kızlar size çok özeniyorum, inşallah benim kızım da 40ı görür. Şu ana kadar her şey yolunda gidiyor, inşallah sizlerin haftaları kısmet olur bize de. Şu an 33 olduk bugün 😊😉
Aaaasli edaslan Aynen öyle gerçekten bıraksan gider. 😂 38. Haftamda sancım olmuştu 2 cm de açıklık vardı . O gün bugündür öyle sancım olmadı açıklık aynı bebek kanala tam yerleşmemişti şimdi biraz daha aşağıya inniş . Yarın yeniden kontrol eder mi bilmiyorum
edaslan Asln yarın kontrolden sonra yazın lütfen doktorunz ne diyecek. benimde yarın kontrol war muhtemelen bana sezeryan günü seçecz 🤢🤢🤢
Siyahimsi 40+0 sancı ve açılma yok, bebek kanalda dedi ama gelesi yok. Pazartesiye kadar gelmez ise suni sancıyla yatış yapacakmış dua edin kendi sancimla dogurayim 😔 Hepimiz sağlıkla kucagimiza alırız inşallah.
Sevgi1991 Normal doğumda 42. Haftaya kadar yolu var. Bende 40+2 doğum yaptım 12 gün oldu. Fazla stres yapmayın bebek geleceği günü bilir 😊