hanımlar benim ilk hamileliğimde 3 hafta neredeysr her gün başım ağrıdı ve parol de içsem kar etmezdi pek. kahve çok iyi gelmişti. şimdi de 17+6 dayım. geçtiğimiz haftaya kadar yine 3 hafta boyuncs başım ağrıdı durdu. yine kahve çözüm oldu. doktorum kahvenin, parol veya limonlu sodanın iyi gelebileceğini söylemişti. çok şükür geçti, inşallah sizin de geçecek. hamilelikle bağlantılıdır. ama tabi içim rahat etsin diyorsanız gerekli tahlillerinizi yaptırın. büyük ihtimal hamilelikten diyorum, geçmiş olsun hepinize