Deryaaa1 Elimde test olunca tutamıyorum kendimi. Farklı markalardan 4 tane erken gebelik testi yaptım hepsi negatif😅 siz nasıl kendinize hakim oluyorsunuz ya ben olamıyorum😭
Sermec27 Deryaaa1 insan kötü tecrübeler edinince sabretmeyi biliyor benim de su an adetime 3 gün var bekleyeceğim ama belki de regl olurum daha önce kayıplarım oldugu için zaten ben yanacağım kadar yanmışım cokta üzülmem eger adet olursam demek ki zamanı değilmiş derim rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin hepimizde kardeşim ama testi erken yapmışsın bence ben oğluma hamıleyken 6 gün önce test yapmıştım negatifti 4 gun kala öğrenmiştim 🤲
Dmlky80 Deryaaa1 bende 6 gun gecıkınce yapdıgımda negatıf cıkmısdı oturup aglamışdım 10. Gun tekrar yaptgımda sılıkde olsa cıkmısdı ertesı gun hemen kan verdım senı col ıyı anlıorm ınsan dayanamıo
Happybsrn Deryaaa1 bn oluyorum çünkü en az 4 gün kalması gerek adetine o da düzenliyse ondan öncesi dogru sonuç vermez bnce 🤣
Deryaaa1 Ya forumda okuyorum 10 gün kala adete silikte olsa bi çizgi gören kızlar oluyor, ondan umutsuzluk oluyor tabii. Ama hayırlısı elbet, adet olunca geçiyor karamsarlığım önüme bakıyorum☺️ Sermec27
Sermec27 Deryaaa1 yok canım beni adete 6 gün kala cıkmamıştı ama 4 gün kala silik bir sekılde öğrendim bence adet gecmeden yapma 🥰
Deryaaa1 Ay bir de dakikalarca teste bakıyorum. Sağdan soldan kendime hayali çizgi çıkarmaya çalışıyorum o daha komik😅
Dyg61 Deryaaa1 beeen 😄 130 kere test yapıp tertemiz tek çizgiyi görmek 😒 kendi kendine belirtiler çıkarmak psikolojim bozulmaya başladı
Dilek0809 Deryaaa1 bu şey değil mi ya ben😅 ah ben de erken gebelik yaptım o kadar negatif ki yani bembeyaz çizgi bulacağım diye içini söktüm fotoğraf çektim efekt yaptım ama yoktu 🥺 allah isteyen dileyen tüm kadınlarına bu duyguyu tattırsın inşallah🙏🏼🙏🏼♥️
Deryaaa1 Dmlky80 sen yine iyi dayanmışsın canım 6 gün geçmesini beklemişsin, ben bekleyemiyorum adetten 7 gün önce başlıyorum test yapmaya😏
Dmlky80 Deryaaa1 ay bide bana sor nasıl dayandım ama her gün tuvalete korkarak gıttım şükrettım gerçekten cok zor beklemek
Dyg61 Dmlky80 3 yıl olcak 1 tane oğlum var iki tane de düşük en son düşüğümfen sonra hala regl olmadım 4 tane test yaptım ama tertemiz tek çizgi kenarın da yöresinde acaba şurada bir çizgi daha mı var dıye baksam da yok