6.haftada başladı bulantı ve istifra.
16.haftama geldim hala devam ediyor, azaldı diyemiyorum, bazen eskisinden çok olduğu bile oluyor.
Başa çıkmanın bir yolunu henüz bulmuş değilim. Süt ve süt ürünlerini tükettiğimde çok geçmeden çıkartıyorum. Su benim için vazgeçilmezken normalde, bazen ağzıma bile süremiyorum. Bazen içtiğimde anında istifra ettiğim oldu. Bir çok kez yemek yer yemez midem o anda bulanmamasına rağmen istifra etti
Boğazım tahriş oldu orası kesin. Acıyor artık ve kan tadı geliyor, ama buna ek olarak en son ne yesem gırtlağımda o kalıyor ve bu beni çok rahatsız ediyor. Yavaş mı gidiyor mideme, yoksa mide asidiyle yukarı mı çıkıyor bilmiyorum ama her yutkunuşumdaki dilimin köküne değişi beni benden alıyor🤦🏻♀️😢