bus_ra beeen olmuştum. Çok zor bi gece atlatmıştım fakat doğumumdan 20 gün sonra oldum ben. Eczaneden bi şurup almıştım onu bitirdim olmadı sonra bi çay önermişlerdi onu içtim olmadı en son lavma yapmıştık. Neler neler denedim ama olmadı en son çare işte öyle yaptık ikinci bir doğum sancısı çekmiştim o kadar zordu benim için