Kubilaylin Bugün sabahtan beri tansiyonum sürekli 100/65 aşırı halsizlik var sizce normal mi yoksa korkmalı miyim 😔
Esma98 Kubilaylin benim de bir dönem sürekli tansiyonum düşüyordu doktorum düşmesi normal çıkarsa problem demişti.Sizinki de büyük ihtimal gebelikten endişelenmeyin :)
Asenana Kubilaylin benimde 5 6 aylarimda tansiyonum düşüyordu sürekli doktorum tuzlu ayran iç yat dinlen dedi korkacak bisey yok yükselmesi kötü demişti
Ebruaydn Kubilaylin benimde ilk zamanlarımda öyleydi cabim çıkmasından iyidir yüksek tansiyon sıkıntı düşük olması sadece böyle halsizlik baş ağrısı falan yapıyor ama geçiyor sonra sen dinlen sürekli
Kubilaylin Asenana çok çok teşekkür ederim 😌 ilk gebeligim düşük oldu ilk defa 3. Aya kadar geldim bazen korkuyorum
Kubilaylin Ebruaydn evet evet uykum geliyor başım ağrıyor migren gibi bi ağrı tansiyon hep 100/60 110/65
Ght İlk 3 ay hep düşüktü doktorum ne güzel işte daha ne istiyosun çıkmasın da düşsün demişti ben ayranla yaşıyordum o zamanlar ama geçiyor bı sure sonra canım anı hareketler yapma tuzlu biseyler ye😊
Ebruaydn Kubilaylin aynen canim kafami kaldiramiyrodum bende bir sure boyle oliyir ama geviyor sonra merak etme tuzlu ayran falan icmeye calis bide dinlen dedigim gibi