busraa5465 21 haftalık hamileyim ama karnım biraz çıktı elbise giyince hiç belli olmuyor herkes sürekli karnın çıkmamış deyince üzülüyorum böyle olan varmı
Mrymozr busraa5465 Hic uzulmene gerek yok kisiden kisiye değişiyo bazilarinin 7. Ayda olmasina rağmen fazla çıkmıyo. Bende 20+1 im benim erken cıktı mesela değişiyor canını sıkma
Sulenur06-19 busraa5465 34 haftaligim 4 aylık gibi karnım 😁😁böyle daha iyi bence rahat hareket edemeyiz fazla büyük olunca sıkma canını 🤗
Momtobe54 busraa5465 38 haftalık hamileyim karnım bi kaç hafta önce baya baya belli olmaya başladı onun haricinde cok azdı kayınvalidem sürekli karnın yok çocuk kücücük doğcak diyip durdu ama inanın zerre takmadım
Duygyadgzl busraa5465 36. Haftaya girdim ama karnım çok küçük bebek ise haftası ile uyumlu bence bu bir avantaj en azından doğum sonrası göbeğimiz erken küçülür ✌🏻
Esra_krc Haftaya girdik yeni yeni az bişey çıkmaya başladı karnım bebeğimin kilosu sağlığı yerinde çok şükür🙏🏻 Hepimiz sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza inşallah🤗
Tgncr05 busraa5465 7 aylık hamileyim karnım minnoş 🤷♀️😂bazılarında çıkmıyor canım bana da doğurcan az kaldı halâ göbeğin yok diyolar umursamıyorum napiyim yani çıkmıyorsa çıkmıyor🤷♀️😂😂 Üzülme bence🥰
KubosM busraa5465 Kuzum bende 27nci haftamdayım benimde hamile oldugumu bilmeyen anlamıyor. En azından hareketlerim kısıtlanmadı simdiye kadar 😊 kisiden kisiye degisir demekki ic karnın genis
Duygyadgzl Seva_sevaaaa doktorun ölçümlerini düşünüyorum ama yok bu benim karnıma sıgmaz diyorum kedi yavrusugibi birşey çıkacak galiba diye de dalga geçiyorm 😬