Kızlar dün sabahtan itibaren 20 lik diş çıkarmaya başladım ve inanılmaz bir ağrısı acısı var. Sadece diş ağrısı olsa zerre kdr umursamayacağım fakat kulağıma sıçradı. Sol kulağımın içi tamamen şişti ve hiç duymuyorum artık. İnanılmaz bir basınç var ve kulağımın etrafı şişti. Başıma da atmaya başladı ağrı. Pert durumdayım 🥺 devlet pandemiden dolayı diş polk. Açmamış. Bulunduğım yerde özelde de diş polk. Yokmuş. Bana bi öneride bulunun lütfen ölücem kulak sancısından. 20+3 günlük hamileyim. İlaç almıyorum bebeğime zararı dokuncak diye ama ağrıdan da ağlıcak durumdayım artık