sinber Esraeymenahmet 33-0 olduk çok şükür kaburga acısı ve mide yanmasından başka sorun yok çok şükür Ama çabuk yorulma nefes darlığı eğilip kalkarken bebeğin hareketinden dolayı zorlanma oluyor tabii
Essaismail Esraeymenahmet 34+5 im kasılma ve ağrı çok oluyir bugün kontrolüm vardı buz zamana kadar bisey yoktu bugünde idrar yolu enfeksiyonu çıktı
Esraeymenahmet Esma98 bende 34 oldum karnım cok kasılıo arada kasıklaırma da ağrı atıo sezeryan olacak benim dua ediom gününü tam tamamlasn die☺️
Esraeymenahmet Esma98 inş tam gününü doldururlar bebişlermz erkendn gelmek istemzlr benim de ağrılarm başladı artık 34.haftadaym
sinber MehtapB teşekkür ederim 😊 bir de yürümek biraz zor olmaya başladı çabuk yoruluyor ve ve ihtiyacı hissediyorum ama başa gelen çekiliyor 😁 az kaldı neyse ki
Esma98 Esraeymenahmet inşaallah gününü tamamlarlar. 34 te ilk defa nst ye girdim sancılarım çıktı bakalım Allah hayırlı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin
ysmn122333 Bende 34. Haftamdayim.aldiğım nefes yetmiyor bel ağrısı var aradada kasıklarıma sancı giriyor Allah’tan uzun sürmüyor. Çok az kaldı kızlar sabrediyoruz 💪