Kızlar doguramıyorum diye actım bende doğurdum sonunda 13:10:2020 de gelen mucizem öncelikle çok güzel bir duygu kızlar rabbim isteyen herkeze nasip etsin. Ankara şehir hastanesinde doğum yaptım 40haftamda konturole gittim 3gündür tansiyonum çok cıkıyodu doktora söyledim kalbimde kalp taşikardı vardı bundan dolayı biz seni riskli gebelige gönderelim dediler gittim tahlil yapıldı 4gün sonra sonuclarımın cıkcağını söylediler bende eve geldim saat 15:00 da hastaneden aradılar sizi bekliyoruz dogum için bende dedim eve geldim yarın sabah erkenden gelin doğumunu gerçekleşcek sabahı zor ettik kalktık sabah gittik ytaışım falan yapılması 09:00 buldu acılmam yoktu hiç doktorlar konyurol ede ede acılmam 4cm oldu ve sancılarım vardı sancım geldikce ıkındım 2saat gecti gecmedi konturolden 7cm oldu acılmam suyumu patlatmaya geldiler ve patlattılar korkulcak bişey degil di ama korkuyo insan saat tam 21:45 de konturole geldiler acılmam 10cm olmuş normalde kendi odanda dogum yapıyorsunuz ama benim yatagım uyugun olmadıgı için başka odaya geçmemi söylediler gelip götürcekler di ben yürümek istedim nst ye baglı sancı cekmek cok zordu sadece bana göre odaya yürüyene kadar 12cm olmuştu çatala çıktıktan sonra sancı geldikce ıkın dediler ıkındım saat tam 22:58de prensesim dünyaya geldi dikişler im bitene kadar saat 12:50oldu ama eşime fotoğraf attılar dikiş atılana kadar kızlar o kadar ilgili hemşireler doktorlar ki özele iyiki gitmemişim özelden farkı yok bizim doğum hikayemiz bu kızlar fazla uzatmak istemedim 💕💕