Hem özelde hemde devlette doktora gidiyorum kan testi yaptırmıştım serbest t4 değerim alt sınırın çok az aşağısında çıktı özeldeki doktorum sorun olmaz demişti bugün devletteki doktoruma gittim haftaya tekrar kan testi yapalım takip edelim yine düşük çıkarsa seni dahiliyeye yönlendireyim dedi böyle bi durumla karşılaşan oldu mu acaba ne gibi yol izleniyor?