Sbnm06 canım benim bende öyleydim her gören hasta mısın hamile mi belli değil diyodu ki ben ciddi anlamda 7 24 saat uyudum ilk 3 ay kafamı yastıktan kaldıramadım eşim 2 kaşık yemek zor yedirirdi, mide bulantısı,istifra ve koku hassasiyeti cabası çok zordu gerçekten çok şükür atlattım inşallah sende çok uzun sürmez sende atlatırsın sağlıkla