Eayh
philips avent telsiz kullanıyorum 2 buçuk yıldır.tabi o zamanlar indirimdeyken 160 civarı almıştım.şimdi aşırı artmış fiyatları.ama taş gbi sağlam.o kadar yere düştü parçalandı bana mısın demedi😁😁şimdi yeni bebeğe de onu kullanacağım.benim 2 bucuk yasındaki kızıma kullanıyorum hala.bence alışveriş listesinde olması gereken demirbaşlardan biri de bebek telsizi.misafir geldiginde çok yaramıştı bana bebeği orta yerde bırakmak zorunda kalmayıp,kapısını kapatabiliyordum aklım kalmıyordu.nefes sesini bile duyabiliyorsunuz resmen👍