selinn35 Kızlar 6+2 yim 2 gundur midem agrıyor öğürüyorum gaz cıkarıyorum afedersiniz ama gecmiyor. Normalmis bu haftalarda sanırım ama baya agrıyor. Benim gibi olan varsa çözüm olarak neler yaptı?