Aysenur22 Merhaba kızlar, 8 haftalık gebeyim bugün kontrolde doktor bebeğin kalp atışlarının çok hızlı olduğunu söyledi. Defalarca kalbini dinledi, benim nabzıma baktı. Konuyu ucu açık bıraktı. Sizlerin başına geldi mi böyle bir durum bilginiz var mı?
Sude63 Aynı şekilde banada 9.haftamda hızlı dedi ama üstünde durmadı şu an 12.haftamdayım daha gitmedim pazartesi gidecem çok korkuyorum inşallah bir şey yoktur
Aysenur22 Sude63 bende korkuyorum birde benim genetik hastalığım var kanım pıhtılaşmıyor. 2 yıldır bekliyorduk yavrumu herşeyi göze alarak ona kavuşmak istiyoruz. Böyle sorunlar çıkınca insan çok üzülüyor gerçekten. İnşallah herşeyi yolunda gider ikimizinde
Aysenur22 Sude63 aksi olsa bir şekilde vücut tepki gösterir herhalde dimi KanamasıZ düştükten de korkuyorum. 10 gün görmeden duramıyorum hastalıgımda olunca. Allaha emanet gerçi rabbim ne yazdı ise onu görücez tabiki ama gelde bunu içime anlat ☹️