Merak etmeyin zaten bu süreçten sonra sizi daha yakın takip ediceklerdir ve en ufak sıkıntıda müdahale ederler 🙏🏻 Biliyosunuzdur tansiyonu en çok etkileyen stres. Yapmayın demek kolay,elbet endişelenirsiniz ben de olsam korkarım ama kafanızı dağıtacak sizi yormayacak şeyler yapın evinizde. Doktorunuz söylemiştir zaten bol istirahat az tuz az stres 🙏🏻 İlaç da iyi gelicek işallah 🙏🏻 Sağlıkla kavuşun bebişinize 🙏🏻🙏🏻