A_Alparslan ben dün kontrolüm vardı sordum canım. Kasık ağrısı bebek aşağı baskı yaptığı için olur dedi doktorum. Bende regl ağrısı gibi oluyor kasık ağrıları.
Ancak karnın sertlestigi anda rahimde iğne batması veya karında toplanma gibi kasılma olursa o doğuma hazırlık için sancidir dedi. Bu haftalarda dinlenince geçmesi gerekiyor dedi. Anlamak için de elini 10 parmak karnının üstüne koy eğer hiç yumuşaklık yoksa o yalancı sancı belirtisi dedi. Umarım hepimize yardımcı olmuşumdur.