Merhaba hanımlar. 35 haftalık gebeyim ben evlendiğimde ilk birlikteliğimizi yaşadığımızda hiçbir kanama olmadı yıllar oldu hiç bizaman ilişkiden sonra kanama olmadı. Demekki kızlık zarım esnek diye düşündük. Netten bakınmıştım böyle durumdaki bayanların zarı doğumla birlikte yırtılırmış.Neyse merak ettiğim bu durumu doktoruma söylememe gerek var mı sizce yani doğum anında bu bir sorun mudur?