zeyzey95 mesai saati dışındaki doğumlarda ekstra ücret alıyor doktorlar evet ama saadet hanım ekstra ücret ile de gelmiyormuş Doğuma. Diğer özel hastahaneler de doktor tel no verir ve hastasının takibini birebir kendi yapar ben bi tek burada duydum devlet hastahanesi usulünü. Evet doğumu sen ve ebeler yapıyor ama doğum resmen başlayınca açılma 8-10 cm arası geliyor. Mecbur geliyor, ebe doğum da büyük rol oynuyor ama işin içine cerrahi işlem (kesi) olunca direkt doktor müdahele ediyor. Olası bi durumda tansiyon düşmesi- bayılma vs gibi durumlara karşı doktor tetikte. Aniden sezaryene alma durumları falan da oluyor ya. Ben böyle durumda nöbetçi doktorun müdehale etmesini istemem. Kendi takibimi yapan ve benim güvendiğim doktorun yanımda olmasını isterim. sadece Doğum değil, erken Doğum riskim olur, başka bi aksilik olur her konuda takibimdeki doktor benimle ilgilenmeli. Özel hastaneye gitmemin sebebi bu.