Ozlemoz ben korono olmuştum 1 hafta oldu karantinadan çıkalı 30 +6 haftalık hamileyim korona olunca hastaneye yattım ve bebeğimin aşağıda durduğunu ve net de sancı çıktığını söylediler erken doğum riski filan var dediler o yüzden ban da vurdular ciğer geliştirici iğne bı zararı olacağını düşünmüyorum bunay sonu kontrolm var baklm