Hamileliğimin en başından beri bio oil, hindistancevizi yağı, vazalin, lierac tüm ürünleri kullandım. 30 haftalık olana kadar hiç
bişey yoktu. Bi başladı çatlamaya karnım kötü durumda. Napayım bebeğimin hatırası artık. Olmasa iyiydi tabi ama bence cilt yapısıyla alakalı. Yani ben onca şeyi yapmama rağmen ve her gün aksatmamama rağmen çok çatladı 😳