Jeksks 20+2 de gideceğim bana da 21 veya 22 demişlerdi. Zor beklediğim için hemen 21de istedim 😃 uzman ne dediyse onu dinle bence ama geç gibi geldi. Bende 18.haftadayım. Kendini göstermeye başladı ama dışarıdan kilo gibi duruyor hala. 21.hafta çok daha hızlı büyüyecek bebişler o zaman daha net çıkar bence