Cakil01 özelde doğum yaptım spinal sezeryan, bayiltmadan odadayken takıldı. Değişik bir his oluyor acı değilde sinek isirmasi gibi falan bi kaç saniye sürüyor takılması. Ama rahatsız edici bişeydi benim için orda onun takılı kalması. Korkulacak bisey yok merak etmeyin.