Duygualmina28 Feyza- 33haftaya giriş yaptık bizde 🤰🏼Benimde 20aylık cadı kızım var 🥰bi kızım daha olucak rabbim ayaklarına taş değdirmesin 🤲🏻🌸👨👩👧👧Ama zor tabi biri içten tekme atıyor biri dıştan 😇😂
Mmeloo Feyza- Yeni 31 haftalık olduk. Hareketleri artık canımı yakarken aşağıdaki baskı ağırlaşıyor 😔 ama genel olarak güzel gidiyor çok şükür
Feyza- turgutugra inşallah sabredelim az kaldı sonucu için değer ❤️ Sağlıklı sıhhatli afiyetli vakti zamanında kolay normal doğum ile kucagımıza alalım inşallah hepimiz 🤲💐 bol bol emzirelim 💐🤲
rodin123 Feyza- e hadi alındım o zaman 😀 idare ediyorum ikinci gebeliğim 1bucuk yaşındaki kızımın peşinden koşmaktan karnımdaki minik cadı da durmuyor ıkiside bir yandan vuruyor 😀 onlarla uğraşmaktan birde varis problemimiz var o epey zorluyor beni
Sdymzlm Feyza- benim açılmam oldu o yüzden doktor rahmime dikiş attı. Bebekte ayaklarıyla dokunuyo dikinişlere onlar acıyo
Duru999 Feyza- Allahin izniyle yarin 30 olucaz cok heyacanliyim 30lari gormek icin sabirsizlaniyordum. Allah nasip etsin in se Allah🥰
Feyza- Sdymzlm anladım canım açılman kaç haftalıkken oldu çok geçmiş olsun sağlıklı sıhhatli vakti zamanında hayırlı mübareğiyle kolay normal doğumla alalım hepimiz kucaklarımıza ❤️🤲 amin
mucizemhu Feyza- 30+2 bazen __ biraz halsizlik var bazende karın sertliği sonra geçiyor ama.iyi çok şükür😊🥰
peri_ma8 Bende 31 haftalik oldum. Artik nefes almak uyumak cok zor geliyor bana.psikolojik olarak cok yipraniyrm sanki herseye agliyan biri oldum.