Happykariner Kızlar yarın adetin 3. Günü. Adetin 5. Günü başlasam klomen kullanmaya kendim alıp bişry olur mu ? Hastaneye rabdevu alamıyorum . Ama bu ay kullanmayı çok istiyordum napıyım lütfen akıl verin
Elbet-birgun-kavusacagiz Happykariner asla kendin alip.kullanma klomeni kullanirken dr muayene gitmek lazim yumurtanin buyumesini kontrol icin .oyuzden asla kendin alip kullanma
Sevgi1995 Happykariner kullananlar var ama bence doktor tavsiyesi ile kullanılmalı bana göre zaten eğer kullanılacaksa doktorlar yazıyor
Dfn42 Happykariner doktor kontrolünde kullanman gerekir canım çünkü onun gününü doktor takiple ayarlıyor
esloka Happykariner bana 6 ay olmayınca doktor yazdı sonra öğrendim ki o doktor yeniymiş başka birine aldim övülen bir doktordu bunu sana nasil verir yararı kadar zararı ver üstelik 6 ayda ben bir ay verip bir ay dinlendiriyorum dedi her ay önce kontrol edip oyle vermesi gerekiyor doktorum kışt oluşumuna sebeb oluyormuş kafaniza gore almayın derim
Happykariner Kızlar yorumlarınız için tesekkür ederim Randevu alamadım bu ayı kaybetmek istemiyorum o yüzden sormuştum
hava123 Happykariner canımm o hatayı ben yaptım sen yapma doktor kontrolünde kullan insan aceleci davranıyor ama sonrasi malesef cokda iyi olmuyor Rabbim hepımıze hayırlı saglıklı evlatlar nasıp eylesin 🌹
Elbet-birgun-kavusacagiz Happykariner randevusuzda gidip muayene olabilirisiniz sabah erken saatte gidin
Aysegulbagca22 O ilaçtan sonra yumurta büyümesine filan bakılıyor o yüzden doktor kontrollüyle kullan eğer bu ayı kaybetmek istemiyorsan ovülasyon testi dene öyle denemiş ol kaybetmemiş olursun
Happykariner Elbet-birgun-kavusacagiz canım randevusuz alınmıyor devlet hastanesine gdiyorum burda özel yok da
Hlya_35hsyn Happykariner alıp kullananin benim bı arkadasimda randevu bulamadı aldı kullandı 11.gun muayeneye gitti büyümüştü yumurtaları bı sorun olmadi yani
Happykariner Hlya_35hsyn tesekkür ederim yprumunuz için almayı düşünüyorum bu ayı da boşa geçirmek istemiyorum bakalım
Elbet-birgun-kavusacagiz Happykariner muayenede bosluk olursa aliyolar canim ben o sekil gidiyodumda🤭
hava123 Happykariner bilinçsizce ilac kullanılmaz . Sonrasında ne mi oldu kist oldu , adet duzenım bozuldu kwndi kafama gore sacma sapan klomen kullandım cunki . Bunun yanlıs oldugunu bile bile .. Karar sizin