Smile 16+2 deyim bugün kontrole gittim %90 kız dedi doktor sizce değişir mi ? Değişen var mı ? Ben kıza alıştım şimdi ☺
Nurglnsal Yüzde doksan çok yüksek bi ihtimal ama bana da ilk erkek demişlerdi sonra 1 ay göstermedi kız çıktı erkek olsa daha kolay ve erken anlaşılıyor buna rağmen kız dediyse kızdır bence
deletedmom11 Smile baya uğraştı canım dönmemek içinde kadın göbeğimi dürte dürte bebiş bunaLdı heraLde gösterimde kurtuLayım dedi bacağı ayırdı 😂😂 oda resmini aLdı
Rabia88 Smile arkadaşımın %95 erkek denen bebeği kız oldu o yüzden bende hep değişir mi diye düşünüyorum 😂 ama erkek denirse değişebilir kiz dendiyse değişmez artık bence
EsraNuri 16 +2 gitdim erkek dendi 17+4 gitdim yine erkk dendi banada hatda resmini verdi o şklde acaba yine değişklk olur mu 21 haftaya giricez