Rabiaturk Canım bende kimyasal gebelikten 1-2 ay sonrasında hamile kalmıştım. O mide bulantısı,kusmalar,baş dönmeleri,halsizlikler ve koku hassasiyetleri için yapacağın en iyi şey dinlenmek. Mümkün mertebe yemekleri sen yapma çünkü zaten bişey yiyemiyorsun her şey kokuyor ve kendin pişirince hiç dayanamıyorsun. Mümkün mertebe yat dinlen,eğer çalışıyorsan rapor almalısın ben öyle yapmştım kusmaktan ağzım yara olmştu çok kötüydüm. Çubuk kraker ile bastırmaya çalışıyordum sadece. Ama moralini bozma yiyemiyorm,kusuyorm bebeğim sağlıksız olur diye hiç düşünme bebeğin senin vitamin depolarından besleniyor. Allahım yardımcın olsun canım ama az kaldı sabret 11-12.haftalardan sonrası çok güzel ben şuan 17.haftadaym 🥰