Arsiin doktor önerisi ile hem ben hem eşim birkaç destek vitamin, takviye ilaç ve aktarda hazırlanmış şeyler kullandık. Ben ımprayl isimli bir vitamin kullandım. Hayıt tohumu ve Aslanpençesi çayını kaynatıp sabah akşam içtim, toz zencefil ve zerdeçal yine sabah akşam tatlı bir şeye katıp yedim. Yumurtlama günlerini takip ettim. Doktorum adetin düzenli ise adetin başladığı günden itibaren 10,12 ve 14. Günler yumurtlama günü olacağını söylemişti. Bunları takip ettim. Adet düzenli değilse ya da düzenli olsa da bazen değişiklik gösterebiliyor bunun için kitler var hamilelik testine şekil olarak benzeyen onları da deneyebilirsiniz tükürükten yumurtalama gününüz olup olmadığını anlayabiliyorsunuz. Ben çok umutsuzdum başlangıçta öncesinde de rahimde perde ameliyatı oldum psikolojik olarak çökmüştüm. Birkaç ay deneyip olmadı ben de kabul ettim tamam benm çocuğum böyle olmayacak ama tedavi ile olacak kabulleniyorum dedim kendi kendime ve bu rahatlamadan mıdır kullandığım şeylerden midir yoksa takdir Allahtan elbette olacağı vardı da mu oldu bilemiyorum ama çok şükür oldu. O yüzden siz de hiç moralinizi bozmayın. O dönem annem bana şunu söyledi hayat her şeye rağmen yaşamaya değer ve güzel çocuklu ya da çocuksuz. Bu beni çok etkilemişti. Dilerim her şey istediğiniz gibi olur Allah dualarınızı kabul eder 🙏