anymtir uyuşmadan dikmiyorlar tabi ki hemen bebek doğduktan sonra uyuşturucuyu vuruyorlar sprey sıkıp uyusturyorlar hatta acı falan hissetmiyorsun zaten ebeler soruyor acı hissedersen de die ama hiç korkutmayın kendinizi ben devlette Doğum yaptım ve kesik yoktu ama dikiş vardı oda çocuk çıkarken yırttığı için attılar ve ilk gün ayağa kalktım gezmeye gittim ve çokta rahat oturabildim dikişler beni rahatsız etmedi kesik olmadığı için belki de ama kendinizi korkutmayın zaten bebeğini kucağına aldığında dikiş kesik falan olsa da hiçbirisini hissetmezsin allah sağ sağlım kucağına almayı nasip etsin 😊🐣