Sonn1 haftadır ayağım hastaneden çıkmıyor şimdiye kadar herşey normaldi cuma günü doktor kontrolünde karın çevresi 2 hafta geride sıvısı da az denildi detaylı ultrason istedi tekrar bugün detaylı ultrasona girdim sıvısı azalmış ve 1 tur boynuna kordon dolanmış denildi beni Aydın kadın doğum hastanesine perinatoloji doktoruna yönlendirdi hastaneyi randevu için arıyorum doktor görünmüyor diyorlar hastaneyi arıyorum direk gitsem sıra verirler mi diye açan yok ne yapacağımı bilemedim aranızda bu durumu yaşayan var mı varsa ne oldu erken doğum mu oldu düzeldi mi lütfen yazar mısınız ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ağlamak kötü düşünmek istemiyorum ama perişan oldum resmen lütfen yardımcı olun